Det store spørsmålet jeg har spurt meg selv mange ganger: Hvor mye vann skal man egentlig drikke?? Svarene på dette spørsmålet er mange og varierende, alt fra "drikk når du er tørst" til "hvertfall 3 liter daglig". I dag har jeg derimot funnet en formel som kan gi deg en retningslinje på hvor mye vann  man trenger daglig. Det er ikke verre enn at du ganger kroppsvekten din med 0,03, så får du en pekepinne på hvor mye vann man trenger.

Carbonized 2

Jeg drikker alt for lite vann daglig, men nå begynner et nytt liv. ca 2,5 l vann per dag, og majones kutt :D

Har brukt formiddagen til å sitte på programmet "mat på data" og legge inn hva jeg spiser om dagen. Fikk nesten litt panikk følselse når jeg oppdaget hvor mange kalorier det er i majones. Og vi som spiser SÅ mye majones hjemme. Vel nå er det slutt!!! I dag begynner jeg et nyttt liv. Ut med majones og inn med vann...

God helg
Xoxo